SWISS PREMIUM ORAL CARE

Επιλέξτε τη χώρα σας Ελλάδα
Δωρεάν παράδοση για όλες τις παραγγελίες άνω των 40 EUR
Παράδοση σε 4 έως 6 εργάσιμες ημέρες
Ασφαλής πληρωμή με 3D Secure

Παραγγελίες

Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω αν έχω ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία μου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο +30 210 677 67 32.

link

Θα λάβω επιβεβαίωση ότι η παραγγελία μου έχει ληφθεί;

Ναι, θα λάβετε ένα αυτόματο email επιβεβαίωσης λίγο μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

link

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε ή να ζητήσετε αλλαγές σε υπάρχουσες παραγγελίες χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας. Εάν αυτό είναι δυνατό από τεχνική άποψη και η παραγγελία δεν έχει ακόμη επεξεργαστεί για αποστολή, θα χαρούμε να ανταποκριθούμε στο αίτημά σας.

link

Γιατί η παραγγελία μου δεν έχει φτάσει ακόμη;

Εάν τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι διαθέσιμα, αλλά δεν έχετε λάβει ακόμη επιβεβαίωση αποστολής μέσω email, ελέγξτε τα εξής:

  • Έχετε ελέγξει το email παρακολούθησης παραγγελιών του ταχυμεταφορέα;
  • Εισαγάγατε τη σωστή διεύθυνση email;
  • Έχει γίνει η πληρωμή;
  • Είναι διαθέσιμα  στην αποθήκη μας όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε;

Ζητούμε την κατανόησή σας σε περίπτωση που δεν μπορούμε να στείλουμε τα προϊόντα σας αμέσως. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά βήματα που πρέπει να ολοκληρωθούν πριν από την παράδοση του δέματος σας, πράγμα που δυστυχώς σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα καθυστέρησης.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας την Φόρμα Επικοινωνίας ή τηλεφωνώντας στο +30 210 677 67 32 για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας και να βεβαιωθείτε ότι θα φτάσει το συντομότερο δυνατό.

link

Πού είναι το δέμα μου;

Θα λάβετε μια αυτόματη επιβεβαίωση μέσω email μόλις δημιουργηθεί η ετικέτα αποστολής. Το email θα περιλαμβάνει έναν αριθμό δέματος, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την κατάσταση της παράδοσης της παραγγελίας σας στη διεύθυνση εισαγωγή https://www.ups.com/track?loc=el_GR&requester=ST/.

Χρησιμοποιώντας τον αποκλειστικό σύνδεσμο παρακολούθησης της εταιρείας ταχυμεταφορών, μπορούν να γίνουν πρόσθετες αλλαγές στην τοποθεσία παράδοσης, όπως ανακατεύθυνση σε υποκατάστημα ή σε διαφορετική διεύθυνση για την εξυπηρέτησή σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παρακολούθησης στον λογαριασμό πελάτη σας στη σελίδα Οι παραγγελίες μου και στην ενότητα «Λεπτομέρειες παράδοσης» για τη σχετική παραγγελία.

link

Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω λάθος προϊόν;

Εάν λάβετε λάθος προϊόν ή διαφορετικό αριθμό προϊόντων από αυτόν που παραγγείλατε, ενημερώστε μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας.

Για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό, στείλτε μας τον αύξοντα αριθμό της παραγγελίας σας και προσδιορίστε το λανθασμένο προϊόν στην ερώτησή σας. Θα εξετάσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

link

Τι πρέπει να κάνω εάν τα αντικείμενα μου έχουν υποστεί ζημιά κατά την παράδοση;

Συσκευάζουμε κάθε παραγγελία προσεκτικά και κάνουμε ό, τι μπορούμε για να παραδώσουμε τα προϊόντα χωρίς ζημιά. Ωστόσο, εάν ένα προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας εντός πέντε ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και παρέχετε τις ακόλουθες πληροφορίες:

  •  Αύξοντα αριθμό της παραγγελίας σας
  • Περιγραφή της ζημιάς
  • Φωτογραφίες της ζημιάς και της συσκευασίας

Μόλις λάβουμε αυτές τις πληροφορίες, θα συνεννοηθούμε για την υπόθεση με τον ταχυμεταφορέα και θα σας ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα το συντομότερο δυνατό.

link