Στοματική φροντίδα premium από την Ελβετία / Δωρεάν παράδοση για όλες τις παραγγελίες άνω των 40 EUR!

Εγγύηση και επιστροφές

 Τι είδους εγγυήσεις προσφέρετε και τι σημαίνουν;

Όλα τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ως εκ τούτου έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Ωστόσο, προσφέρουμε εγγυήσεις μόνο για τις οδοντόβουρτσες Curaprox Sonic. Αυτή η εγγύηση έχει διάρκεια δύο ετών. Έχετε επίσης τη δυνατότητα παράτασης της εγγύησης εντελώς δωρεάν για ένα ακόμη έτος. Για να το κάνετε αυτό, απλώς μεταβείτε στον λογαριασμό χρήστη σας και επεκτείνετε την εγγύηση στην ενότητα «Καταχωρισμένα προϊόντα».

link

Πώς μπορώ να επεκτείνω την εγγύηση για την οδοντόβουρτσα Hydrosonic μου;

Επωφεληθείτε από την κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών μας και επεκτείνετε την εγγύηση σε οποιαδήποτε από τις οδοντόβουρτσες sonic. Απλώς πηγαίνετε στο Καταχωρισμένα προϊόντα στον λογαριασμό χρήστη σας και καταχωρίστε ένα νέο προϊόν. Αυτό θα επεκτείνει την εγγύηση από δύο χρόνια σε τρία.

Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό χρήστη Curaprox, τώρα είναι η ώρα να αποκτήσετε έναν! Για να ξεκινήσετε, κάντε κλικ στο Σύνδεση στο μενού στην κορυφή της ιστοσελίδας.

link

Το προϊόν μου είναι ελαττωματικό - τι πρέπει να κάνω;

Ενημερώστε μας για το ελαττωματικό προϊόν το συντομότερο δυνατό χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο +30 210 677 67 32 . Στη συνέχεια θα εξετάσουμε εάν μπορούμε να το αντικαταστήσουμε και θα σας πούμε τι να κάνετε στη συνέχεια.

link

Πώς επιστρέφω ή ανταλλάσσω ένα αντικείμενο;

Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα στο Curaprox εντός 30 ημερών, εάν δεν έχουν ανοιχτεί και βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία. Εάν το προϊόν είναι σαν καινούργιο, η τιμή αγοράς θα σας επιστραφεί μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε. Χρειάζονται περίπου 3–10 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία των επιστροφών μόλις ληφθούν.

Γράψτε μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στο +30 210 677 67 32 . Στη συνέχεια θα εξετάσουμε εάν μπορούμε να το αντικαταστήσουμε και θα σας πούμε τι να κάνετε στη συνέχεια.

link

Πότε μπορώ να κάνω επιστροφή ενός προϊόντος μετά την παραλαβή του;

Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα εντός 30 ημερών από την ημέρα παράδοσης. Εάν έχουν παρέλθει οι 30 ημέρες, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας και θα εξετάσουμε την περίπτωσή σας σε ατομική βάση.

link

Μπορώ να επιστρέψω οποιοδήποτε αντικείμενο;

Γενικά δεχόμαστε επιστροφές όλων των αντικειμένων που βρίσκονται ακόμα στη συσκευασία τους. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές προϊόντων ατομικής υγιεινής με ανοιγμένες συσκευασίες. Αυτά περιλαμβάνουν οδοντόβουρτσες, οδοντόκρεμα, μεσοδόντια βουρτσάκια, πιπίλες, κ.λπ.

Γράψτε μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας στο +30 210 677 67 32 . Στη συνέχεια, θα ελέγξουμε εάν τα αντικείμενα μπορούν να επιστραφούν και θα σας ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνετε.

link

Εγγύηση επιστροφής χρημάτων για οδοντόβουρτσες Curaprox Hydrosonic

Δεν είστε ικανοποιημένος από την οδοντόβουρτσα Hydrosonic; Μπορείτε να την επιστρέψετε εντός 30 ημερών από την αγορά και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Γράψτε μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας ή καλέστε μας στο +30 210 677 67 32 . Στη συνέχεια, θα σας ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνετε.

link

Πώς μπορώ να επιστρέψω μια ελαττωματική οδοντόβουρτσα Hydrosonic;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας ή μέσω τηλεφώνου στο +30 210 677 67 32

Εάν δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα με τη βοήθεια της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μας, θα σας στείλουμε μια προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής. Στη συνέχεια, μπορείτε να επιστρέψετε την οδοντόβουρτσα Hydrosonic δωρεάν, μαζί με μια περιγραφή του προβλήματος.

link